Részmunkaidőben is végezhető pozíció.
Feladatok:
- Az értékesítési igazgató támogatása és segítség nyújtás
- Kulcsfontosságú értékesítési mutatók ellenőrzése
- Vállalaton belüli értékesítési riportok összeállítása
- Mutatók előkészítése a vezetőség számára
- Értékesítési konferenciák előkészítése, vendégek fogadása és a záró feladatok ellátása
- Prezentációk és ügyféltalálkozók előkészítése
- Határidők betartatása az értékesítő csapattal
Ön az ideális jelölt, ha:
- Befejezett kereskedelmi végzettséggel rendelkezik
- Kiválóan tudja használni a Microsoft Office Eszközöket (Excel, Word, Powerpoint, Outlook)
- Jó üzleti érzékkel rendelkezik, valamint jól átlátja az üzleti kapcsolatok összefüggéseit
- Fejlett analitikus gondolkodás, koncentrált, szisztematikus munkavégzés jellemzi
- Magabiztos én öntudatos fellépés
- Sales területen szerzett korábbi tapasztalat szükséges
- Magas munkabírás és eredményorientáltság elengedhetetlen
- Kiváló német és angol nyelvtudás, szóban és írásban
Amit kínálunk:
- Fiatalos, együttműködő szakértői hálózatot, akik megosztják Önnel tudásukat
- Változatos, kihívásokkal teli feladatokat, ahol közvetlenül a német sales menedzserrel áll kapcsolatban
- Számos karrierlehetőséget a D-A-CH régió egyik vezető középméretű informatikai szolgáltató vállalatánál
- Egyéni támogatás, pl. továbbképzés, konferenciákon való részvétel
Munkavégzés helye: München
Érdeklődni lehet: austriajobs@gmail.com